niedziela, 25 stycznia 2015

POCZĄTEK

Hej:) Tu Kręconowłosa! Jest to mój pierwszy wpis na tym blogu,więc się Wam w nim przedstawię. Mam 16 lat i interesuję się modą,kosmetykami,sztuką i pisaniem. Moje życie jest tak pokręcone jak moje włosy (BARDZO).
Mam wiele pomysłów oraz celów,które staram się wykonać. Na tym blogu będę publikować posty typu "lookbook",haule zakupowe (czyli będę pokazywać raz na jakiś czas co kupiłam),recenzje kosmetyków,różne przydatne rady dla Was i wiele innych,jak napisałam wcześniej MAM WIELE POMYSŁÓW.Będę chciała utrzymać ten blog w tematyce"lifestyle","fashion" Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga i czytania postów. Jeżeli to czytacie to zostawiajcie po sobie jakiś ślad w postaci komentarzy. Chętnie też odwiedzę Wasze blogi.
DO NAPISANIA!
                                                                                               

15 komentarzy:

  1. Ja również życzę powodzenia i czekam na pierwszy wpis ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci wytrwałości w dodawaniu postów i pielęgnowaniu tego bloga. To może na zachętę wspólna obserwacja? Jeżeli chcesz to mnie o tym poinformuj i zacznij. Tylko nie oszukuj. ;)
    Pozdrawiam Monika :* http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :* juz obserwuje! Czekam na rewanż :)

      Usuń
  3. W takim razie długiej fajnej pomysłowej blogowej drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaobserwowałam! Dziękuję ci bardzo za dodający wiarę w siebie komentarz! Świetnie po prostu! Będę często tutaj zaglądała i komentowała!!! Do usłyszenia następnym razem. Trzymaj się i bądź wytrwała w tym co robisz. Bądź sobą i dodawaj posty, które będą częścią twojego życia! Tego ci życzę z głębi serca oraz żeby zapał do blogowania nigdy nie zgasł i rósł z następnymi komentarzami, obserwatorami i postami! Naprawdę nie ma nic lepszego niż świadomość, że twoi czytelnicy kochają czytać twoje posty i delektować się wraz z administratorem każdą napisaną literą. Niech ten wirtualny świat będzie oazą spotkań wszystkich blogerek. Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziekuje Ci! Wspaniale to napisałaś :*

      Usuń
    2. Mam taka prosbe...moglabys jeszcze raz zaobserwować bo chyba cos nie wyszło :* byłabym bardzo wdzięczna :*

      Usuń
    3. Zaobserwowałam wcześniej twoje konto w google+
      i może dlatego tak wyszło. Błąd poprawiony. :)

      Usuń
  5. Życzę Ci dużo radości z blogowania:-)

    Obserwuję, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo!
    Ja tez obserwuje Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń