poniedziałek, 26 stycznia 2015

Ariana Grande - GWIAZDORSKIE OUTFITY #1

Hej :) Czuje się dzisiaj okropnie-mam zapalenie tchawicy i dostałam antybiotyk na 10 dni,a w sobotę wyjeżdżam na ferie. No ale dam radę! Postanowiłam,że w każdy poniedziałek będę wstawiać tutaj notkę,w której będę Wam pokazywać outfit/stylizację jakieś znanej osoby i będę Wam podawać zamienniki rzeczy z tych stylizacji,które możecie kupić,aby stworzyć taki sam outfit :) Dzisiaj wybrałam Arianę Grandę. Bardzo podoba mi się jej styl-jest  lekki i kobiecy oraz uroczy. Outfit,który wybrałam jest idealny na codzień ,więc możecie go wykorzystać np.do szkoły.
  


                                                                       CZAPKA
   sheinside.com ,$10.67 (36.28)
                                          
CZAPKA SINSAY
Sinsay, 19,99zł
                                                         


SWETER


choies.com , 102,66zł ($25,99)

H&M, 79,90zł

                                                SPODNIE






H&M, 59,90zł
Black Distressed Skinny Jeans
choies.com , 118,46zł($29,99)

                                            TOREBKA


H&M, 149,90zł\

                                                 BUTY            

Lipsy - MAXY - Czółenka na platformie - czarny
zalando.pl , 159zł

                         


Podoba Wam się taki rodzaj postu?Kogo outfit chcecie za tydzień? Piszcie w komentarzach i nie zapomnijcie o obserwowaniu!























5 komentarzy:

  1. obserwuję :D
    Ariana <3 świetna jest xd:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł jak pokazujesz zdjęcia a potem sklepy w których można kupić takie rzeczy. Życzę powodzenia z otworzeniem bloga i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń